Σχέδιο μαθήματος
Διαθεματική Προσέγγιση Εννοιών με την χρήση της LOGO – Παραμετρικές Διαδικασίες
Γεώργιος Μπαρμπόπουλος
Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Ν. Αιτ/νίας
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε.
Εμπλεκόμενες έννοιες
Διαδικασίες, Παράμετροι
Τάξη Γ Γυμνασίου
ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: Διαθεματικότητα, Εποικοδομητική Μάθηση, Παραμετρικές Διαδικασίες, Γλώσσα προγραματισμού Logo, Εννοιολογική Προσέγγιση.
Διδακτικοί στόχοι (γενικοί - ειδικοί)
Μετά το τέλος του μαθήματος οι μαθητές θα πρέπει:
- Να δημιουργούν Διαδικασίες με την χρήση παραμέτρων
- Να αντιλαμβάνονται την σημασία των παραμέτρων στην κλήση των διαδικασιών
- Να ορίζουν νέες διαδικασίες αξιοποιώντας αυτές που έχουν ήδη ορίσει (εποικοδομητική μάθηση)
- Να αντιλαμβάνονται τον μηχανισμό δημιουργίας πολύπλοκων σχημάτων.
- Να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά το προγραμματιστικό περιβάλλον που θα τους δοθεί (e-slate - χελωνόκοσμος ή εναλλακτικά Microworlds pro)
Συνομιλία με τον υπολογιστή
-
-
Μάθημα: ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου
Ενότητα: 2.3 Συνομιλία με τον υπολογιστή.
Διδακτική ώρα 1 από 3
Θέματα του τριώρου:- Παρουσίαση της έννοιας της Μεταβλητής στη Logo, (μεταβλητή απάντηση).
- Δημιουργία Συνομιλίας μέσω εντολών Ερώτηση, Ανακοίνωση
- Παρουσίαση της δομής επιλογής ΑνΔιαφορετικά ώστε να γίνεται έλεγχος των απαντήσεων του μαθητή όσον αφορά το σωστή και την λανθασμένη απάντηση.
- Παρουσίαση της έννοιας του Μετρητή στη Logo, (πόσες σωστές).
- Παρουσίαση της έννοιας της Διαδικασίας.
- Αντιστοίχιση κουμπιών με διαδικασίες
-