Σχέδιο μαθήματος

Διαθεματική Προσέγγιση Εννοιών με την χρήση της LOGO – Παραμετρικές Διαδικασίες

Γεώργιος Μπαρμπόπουλος
Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Ν. Αιτ/νίας
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να το δείτε.

 

Εμπλεκόμενες έννοιες
Διαδικασίες, Παράμετροι

Τάξη Γ Γυμνασίου

ΛΕΞΕΙΣ ΚΛΕΙΔΙΑ: Διαθεματικότητα, Εποικοδομητική Μάθηση, Παραμετρικές Διαδικασίες, Γλώσσα προγραματισμού Logo, Εννοιολογική Προσέγγιση.

Διδακτικοί στόχοι (γενικοί - ειδικοί)
Μετά το τέλος του μαθήματος οι μαθητές θα πρέπει:

  • Να δημιουργούν Διαδικασίες με την χρήση παραμέτρων
  • Να αντιλαμβάνονται την σημασία των παραμέτρων στην κλήση των διαδικασιών
  • Να ορίζουν νέες διαδικασίες αξιοποιώντας αυτές που έχουν ήδη ορίσει (εποικοδομητική μάθηση)
  • Να αντιλαμβάνονται τον μηχανισμό δημιουργίας πολύπλοκων σχημάτων.
  • Να χρησιμοποιούν αποτελεσματικά το προγραμματιστικό περιβάλλον που θα τους δοθεί (e-slate -  χελωνόκοσμος ή εναλλακτικά Microworlds pro)

    Περισσότερα: Σχέδιο μαθήματος


Συνομιλία με τον υπολογιστή



    • Μάθημα:   ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ  Γ΄ Γυμνασίου
      Ενότητα:  2.3 Συνομιλία με τον υπολογιστή.
      Διδακτική ώρα 1 από 3
      Θέματα του τριώρου:

      • Παρουσίαση της έννοιας της Μεταβλητής στη Logo, (μεταβλητή απάντηση).
      • Δημιουργία Συνομιλίας μέσω εντολών Ερώτηση, Ανακοίνωση
      • Παρουσίαση της δομής επιλογής ΑνΔιαφορετικά ώστε να γίνεται έλεγχος των απαντήσεων του μαθητή όσον αφορά το σωστή και την λανθασμένη απάντηση.
      • Παρουσίαση της έννοιας του Μετρητή στη Logo, (πόσες σωστές).
      • Παρουσίαση της έννοιας της Διαδικασίας.
      • Αντιστοίχιση κουμπιών με διαδικασίες

        Περισσότερα: logo